top of page

פורום תמיכה בהנקה

ציבורי·175 חברים

חזרה להנקה

היי, הבייבי שלי בן 5 חודשים, הנקתי אותו קצת בשבועיים הראשונים בשילוב של תמל כי היה לי קשה וכואב ובהמשך ניסיתי לשאוב קצת בשילוב עם תמל וגם זה לא הצליח יותר מידי אז עברתי רק לתמל.

המחשבה שאולי התייאשתי מהר מידי ממש הדהדה לי בייחוד שאני יודעת כמה חלב אם הוא באמת המזון הכי טוב לתינוק. ניסיתי סתם לסחוט את השד שלשום וגיליתי שיש לי עדיין חלב, הבנתי שזה קורה וזה הגיוני.

ניסיתי קצת לשאוב כי הילד כבר לא זוכר מה זה לינוק.. ויוצאים לי תוך כדי השאיבה כמו גושים שנמתחים כמו מסטיק ולא כל כך הצלחתי להבין מה זה? בנוסף לגבי ייצור החלב איך אני יכולה לייצר אם התינוק לא מתחבר אליי? רק באמצעות שאיבה? התינוק כן יוכל מתישהו להתחבר? שאיבה די כואבת לי משום מה , אני לא בטוחה שאני עושה את זה נכון.. אשמח לעצות🙏🏼

79 צפיות
גינת
Sep 03, 2024

לינוי יקרה,

זה בטח ממש מתסכל ומאתגר להרגיש שאולי היה פספוס.

נשמע שההתחלה היתה מאתגרת ולא פשוטה. שולחת חיבוק.

אם הבנתי נכון, ניסית לאחרונה לשאוב וגילית שיש חלב שיוצא בגושים.

החלב הזה הוא חלב קרוש ובאמת נשאר בגוף שלנו חלב גם תקופה ארוכה מאוד אחרי סיום ההנקה).

האם אפשר יהיה לחזור לייצר חלב?

כנראה שכן. אבל מכיוון שלא היתה בניה של אספקה זה ידרוש עבודה וייקח כנראה כמה חודשים.

אם את רוצה לנסות אפשר להתנסות בשאיבה ולתת מה שיוצא לקטני. גם כמות קטנה שווה זהב.

אם את רוצה ממש לבנות אספקה כדאי להיעזר ביועצת הנקה מוסמכת ולקחת בחשבון תהליך ארוך.

בכל מקרה, בקרוב קטני יתחיל לאכול מוצקים ולאט לאט כמויות החלב שידרשו יקטנו.

מה דעתך? מה היית רוצה לעשות?


בהצלחה רבה

גינת מדריכת ללל

  • YouTube
  • Instagram
  • Facebook

© כל הזכויות שמורות לליגת לה לצ'ה  ישראל |  המידע וההצעות הניתנים באתר הם בגדר מידע כללי בלבד. הם אינם מהווים תחליף לבדיקה או לייעוץ אצל רופאים או מומחים אחרים, ואינם בגדר "אבחנה רפואית", "חוות דעת רפואית", "המלצה לטיפול רפואי" או "תחליף לטיפול רפואי" | בכל מקרה שבו קיימת בעיה רפואית או מתעורר חשד לקיומה, יש לפנות ולהיבדק אצל איש מקצוע מתאים | בעצם השימוש באתר ובפורום המשתמשים מוותרים על כל תביעה, דרישה או טענה מכל סוג שהוא כלפי ליגת לה לצ'ה ישראל ו/או צוות הכותבים, העורכים והיועצים של האתר.

bottom of page