top of page

פורום תמיכה בהנקה

ציבורי·174 חברים

העדפת צד בגיל חודשיים

היי, אני עם הנקה מלאה. בימים הראשונים להנקה הבן שלי העדיף לינוק רק מצד ימין. אחרי כמה ימי ניסיונות חזר לאכול מ2 הצדדים.

השבוע, הוא יהיה בן חודשיים וחזר להעדיף לינוק רק מימין ברמה שאם אני מנסה משמאל הוא רק מגרה ובוכה ישר שאחליף צד.

מה אפשר לעשות? והאם זה מעיד על בעיה כלשהי?

309 צפיות
אליענה ללל
אליענה ללל
Jun 19, 2024

איזה יופי!

תודה שעדכנת

המשך הנקה מהנה

אליענה ללל

  • YouTube
  • Instagram
  • Facebook

© כל הזכויות שמורות לליגת לה לצ'ה  ישראל |  המידע וההצעות הניתנים באתר הם בגדר מידע כללי בלבד. הם אינם מהווים תחליף לבדיקה או לייעוץ אצל רופאים או מומחים אחרים, ואינם בגדר "אבחנה רפואית", "חוות דעת רפואית", "המלצה לטיפול רפואי" או "תחליף לטיפול רפואי" | בכל מקרה שבו קיימת בעיה רפואית או מתעורר חשד לקיומה, יש לפנות ולהיבדק אצל איש מקצוע מתאים | בעצם השימוש באתר ובפורום המשתמשים מוותרים על כל תביעה, דרישה או טענה מכל סוג שהוא כלפי ליגת לה לצ'ה ישראל ו/או צוות הכותבים, העורכים והיועצים של האתר.

bottom of page