top of page

פורום תמיכה בהנקה

ציבורי·177 חברים

התייעצות לאחר הליך חירוגי

היי,

רציתי להתייעץ בנוגע להנקה.

עברתי אתמול  להסרת שאריות שליה ברחם

אני חודשיים וחצי אחרי לידה ומניקה באופן מלא

קבלתי פרוגילוטון והבנתי שהוא מייבש חלב

אשמח להתייעץ עם משהיא שעברה תהליך דומה עם הנקה🙏

262 צפיות
May Shoham
May Shoham
02 ביולי 2024

לגמרי.. אני ממש לא מתכוונת לוותר על ההנקה.

עברתי את ההליך לאחר התייעצות עם מומחה בתחום, בנוגע לכדורים זה מינימום 21 יום.


אשמח לקבל המלצות לתוספים🤍

  • YouTube
  • Instagram
  • Facebook

© כל הזכויות שמורות לליגת לה לצ'ה  ישראל |  המידע וההצעות הניתנים באתר הם בגדר מידע כללי בלבד. הם אינם מהווים תחליף לבדיקה או לייעוץ אצל רופאים או מומחים אחרים, ואינם בגדר "אבחנה רפואית", "חוות דעת רפואית", "המלצה לטיפול רפואי" או "תחליף לטיפול רפואי" | בכל מקרה שבו קיימת בעיה רפואית או מתעורר חשד לקיומה, יש לפנות ולהיבדק אצל איש מקצוע מתאים | בעצם השימוש באתר ובפורום המשתמשים מוותרים על כל תביעה, דרישה או טענה מכל סוג שהוא כלפי ליגת לה לצ'ה ישראל ו/או צוות הכותבים, העורכים והיועצים של האתר.

bottom of page