top of page

ננה שרייר כותבת על הנקה

במסגרת שבוע ההנקה הבינלאומי לשנת 2016 תחת הסלוגן "אפשרי בריא להניק, לעבוד וללמוד", אנחנו מפרסמות סיפורי הנקה מעוררי השראה של אמהות אשר משלבות אמהות והנקה עם לימודים או קריירה.

הנקה
ננה מניקה בזמן העבודה

בצילום, ננה שרייר, בעלת המסעדה הידועה ננוצ׳קה, מניקה את בתה אמילי בהיותה בת חמישה שבועות. ננה, תוך שהיא נותנת מענה לצרכי בתה, מתגמשת בהתאם לצורך (מניקה מצד ימין וכותבת ביד שמאל על אף שאינה ידה החזקה), חותמת על צ׳קים וממשיכה לנהל את העסק המצליח שלה.


גלמוד הוא היקום שבו תינוק נלקח מאם מטפטפת חלב. כמה נפלא להזין את תינוקך מגופך. האם יש לשדיים שימוש טוב יותר מאשר הזנת ילדך מכול הטוב של גופך? החום, הקרבה, מגע העור לעור נותנים לאמא ולתינוק עוצמה וכוחות לכל החיים. ההנקה היא מהרגעים הטובים והאינטימיים ביותר בחיים. ההתנהלות עם ההנקה קלה לאין שיעור ללא בקבוקים, ללא סטריליזטורים, ללא תיקים עמוסים וכבדים, ללא דאגה ששכחת את האוכל בבית או שנגמר. לא צריך לקום בלילה, התינוק ישן לצידך בנחת וכשצריך חולצים שד. ההנקה שומרת על האם מסרטן השד, מספקת המון נוגדנים טובים ומחזקת את המערכת החיסונית של התינוק. כשאת מניקה את לא גוזלת משום יצור אחר את החלב השייך לו ותינוק לא יונק צער ותוגה האם אין זה נפלא!?

מאת: ננה שרייר, יולי 2016

bottom of page